Zasady rekrutacji
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: [KANDYDACI] - nieprzypisane
- Odsłony: 3891
ZASADY REKRUTACJI:
1. Należy skontaktować się z sekretariatem i umówić na wstępną rozmowę z dyrektorem.
2. Należy przedstawić zaświadczenie o ocenach na pierwszy semestr w klasie szóstej.
3. Następnie każdy kandydat składa podanie o przyjęcie do szkoły wraz z wymaganymi dokumentami:
a) świadectwo SP
b) zaświadczenie o wynikach sprawdzianu
c) ankieta,(do pobrania w sekretariacie)
d) 3 zdjęcia.
e) karta zdrowia
f) kopia aktu urodzenia
g) opinia z poradni ( jeśli zachodzi taka potrzeba)
O przyjęciu ucznia do szkoły decyduje dyrektor podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Sekretariat szkoły czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach : 7.00-15.00